.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲ اورژانس بیمارستانی در مازندران احداث شده است
استاندار مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۴ کلینیک ویژه و ۱۲ اورژانس بیمارستانی در استان احداث شده است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار یکشنبه شب در گردهمایی بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام راحل و خیر مقدم به چهره برجسته مغز و اعصاب جهان، اظهار کرد: استان مازندران دارای دو دانشگاه علوم پزشکی مستقل در شهرهای ساری و بابل است و هر دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران در کشور ممتاز و سرآمد هستند.

رئیس کارگروه سلامت مازندران با اشاره به اقداماتی که در دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح تحول سلامت صورت گرفته است، گفت: با اجرای این طرح تغییرات بی‌نظیری در کاهش فرانشیز درمانی صورت گرفت به‌طوری‌که فرانشیز از ۷۰ درصد به ۶.۷ درصد رسیده است.

فلاح جلودار، ضمن برشمردن خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه درمان در مازندران، ادامه داد: ساخت ۱۴ کلینیک ویژه، ۱۲ اورژانس بیمارستانی، ۱۵۰ خانه بهداشت روستایی، ۷۴ مرکز بهداشت و درمان روستایی و ارائه خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان زیر ۱۴ سال ازجمله این خدمات هستند.

وی، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ۵۰۰ هزار مازندرانی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شدند و این در حالی است که این افراد تا پیش از هیچ پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند.

استاندار مازندران، از پروفسور سمیعی به‌عنوان جراح برتر مغز جهان یادکرد و فعالیت ۴ دهه این چهره برجسته عرصه مغز و اعصاب را گرامی داشت و قدردانی کرد.

 در این گردهمایی بزرگ، ضمن اهداء لوح شهروند افتخاری شهر کهن ساری و لوح استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران به پروفسور مجید سمیعی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران با مرکز بین‌المللی علوم اعصاب (International Neuroscience Institute) به‌منظور تبادل دانشجو و اطلاعات پزشکی، امضاء شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.